Memuat...
1 berkas disukai
21 komentar
0 video
0 unggahan
0 pengikut
  • Default

    @Daimian fair enough, thanks for the response. ill just pretend the cops all have dna activated cars lol. makes it a lil more interesting having to find a non police car in the heat of it.

    Rabu, 08 Juli 2020
  • Default

    hey idk if its your mod or another one but sometimes i get into police cars and they just stall either immediately or after a few seconds. great mod btw!

    Selasa, 07 Juli 2020
  • Default

    ^can confirm setting max wanted lvl to 4 makes it much better. i dont mind the military but i wanna have to work to fight em ya know lol

    Sabtu, 30 Mei 2020
  • Default

    love the mod, biggest issue with it is killing a few cops and getting to 5 stars in half a second lol. im gunna try setting my max wanted level to 4 in the trainer to see if that fixes it for me. other than that amazing work! makes the game so much more immersive

    Sabtu, 30 Mei 2020
  • Default

    tree reflections cause my trees to flicker and makes the game look kinda ugly. otherwise great

    Rabu, 24 April 2019
  • Default

    love the mod, just have 1 really annoying issue. whenever i set the weather to rain/neutral/thunderstorm i get really bad stuttering. i had this issue on a 770 4gb and now i have a 1070 with the same problem. doesnt matter what settings i use. if anyone knows a fix it'd be greatly appreciated

    Kamis, 10 Januari 2019
  • Default

    hi id like to be able to detach scopes but i also want to use ripplers realism. is there a file or a text line i can change to do that?

    Jumat, 04 Mei 2018
  • Default

    blood spilling was kinda cool but waaay too much for me. maybe in future updates ill use if things get smoothed out and a little more realistic.

    Senin, 19 Februari 2018
  • Default

    @Mangokillen yea all my pistols except the normal m9 have messed up suppressors

    Selasa, 23 Januari 2018
  • Default

    is there a way you can add more general blood decals to the ground when people are shot? it feels like theres not enough after shooting someone with a shotgun or whatever. other than that it looks good

    Senin, 23 Oktober 2017